lørdag den 9. juli 2011

Det skal smage af noget - nu også på Facebook


Under en regnvejrsbyge i dag fik jeg oprettet en Facebook-side til bloggen. Jeg tænker, at den kan bruges til diverse gode links eller inspiration jeg støder på, men som blogformatet ikke er optimalt til. Jeg har også en del fotos, som jeg ikke synes er gode nok til at blive forstørrede her på bloggen, men som det er synd ikke at bruge.

Kig endelig indenfor her www.facebook.com/pages/Det-skal-smage-af-noget eller klik i højre margin.

5 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at følge dig også på FB :)

    SvarSlet
  2. Tak skal I have - jeg har selv været lidt i tvivl om det mon var lidt dobbelt-konfekt, men håber at FB-siden kan bruges lidt anderledes.

    SvarSlet
  3. super super inspirerende side Lise.....du gør virkelig et enorm stort arbejde, det er jeg rigtig glad for :)

    er helt glad over at jeg har ferie fra på fredag, for jeg har allerede en lang liste med ting der skal afprøves.....

    Knus Pia

    SvarSlet