onsdag den 20. juli 2011

Græsk salat med citron-squash


Helt fantastisk hurtig og god service fra Arepa gør, at jeg igen er den glade ejer af en computer som rent faktisk er bærbar og ikke laver fidus med batteriet. Hvor hurtigt er det - afleveret fredag eftermiddag og klar til afhentning tirsdag ved frokosttid?

Og så kan jeg ellers komme i gang med de billeder jeg har på computer og i kamera. Dagens salat er græsk-inspireret - jeg har som tilføjelse brugt squash som er tørstegt på en slip-let pande, når de ikke længere er fugtige har jeg hældt en smule olivenolie på panden til de får farve - Helt færdige får de yderligere lidt citronsaft og urtesalt. Jeg synes de er fine i salat, som her med feta light - men kan også bruges som tilbehør til f.eks kylling eller fisk. Flere gode sunde opskrifter med squash kan findes lige her www.wholeliving.com/photogallery/cukes-and-zukes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar