søndag den 18. september 2011

Midt i et flytterod



Dem af jer som læser med på Facebook, har allerede hørt, at jeg om kort tid flytter bloggen til mit eget dk-domæne. Desuden er jeg indgået i et samarbejde med Bloggers Delight, som vil hjælpe med det tekniske og fremtidige annoncer på bloggen. Indholdet vil jeg stadig selv stå for, og der er ingen ændringer her - det er min blog, i mit navn og jeg skal ikke have tilladelse af nogen til at udgive indlæg. Jeg vil kunne takke nej til sponsorerede indlæg, og det er således altid min holdning, I ser udtrykt i selve indlæggene. Annoncerne øverst og mellem indlæg vil betyde, at jeg vil kunne tjene lidt på bloggen og retfærdiggøre, at jeg lægger meget af min tid her.

Jeg glæder mig til, at det hele fungerer optimalt og til at komme i gang med at fokusere på indholdet, for lige nu fylder det tekniske alt for meget. Der er stadig ting der skal rettes til på den nye blog, så her bliver lidt stille de næste par dage, mens der arbejdes i kulissen. Jeg giver lyd, når der er klart til at invitere til housewarming. Men er du fast Google læser eller læser gennem Bloglovin',  så sørges der teknisk for, at I bliver ført med over til www.detskalsmageafnoget.dk

På snarligt gensyn!

Lise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar