onsdag den 22. juni 2011

Afgørelsen på FDB-konkurrencen


Så kom det endelige svar i FDB-konkurrencen - tiltrods for alle jeres mange stemmer og fantastiske opbakning, så har dommerne åbenbart haft en anden mening og min blog endte desværre ikke blandt de tre top præmierede. Det har sikkert ikke været en nem opgave for dem - og særligt ikke med et felt af så forskellige blogs. Læs vurderingen her  Jeg skal lige ¨tygge lidt på det og fordøje forløbet¨ ;O) så vender jeg tilbage - Stort tillykke til vinderne!

12 kommentarer:

  1. Hmm. Interessant vurdering. Lidt svært at vurdere, hvad de egentlig synes er vigtigt, f.eks. at de synes at Newyorkerbyhearts billeder er for pædagoiske/uæstetiske, hvorimod du bliver beskyldt for ikke at forklare nok. Jeg havde ellers glædet mig til interwievet, men vil i stedet glæde mig over at kunne følge med i din blog fremover (: Læserne har jo stemt dig i toppen! (:

    SvarSlet
  2. Synes også at det dommerenes vurdering var interessant.. De påpeger at din blog er den der rammer COOP's målgruppe bedst og jeg er enig. Men skidt, de har annonceret at alle får præmie, og for mig og sikkert mange andre af dine læsere er vi rigtig glade over at du blogger på lige netop den måde du gør :)

    SvarSlet
  3. Øv! Jeg synes din blog er fantastisk flot. Det er rigtig ærgerligt - nu har jeg ikke fulgt de andre, men har lige smugkigget lidt...Jeg synes ikke der er brug for trin for trin, men det er nok et spørgsmål om smag - man skal også passe på med fordelingen af tekst og billeder, og der synes jeg din er god.

    Jeg skriver selv en del på min blog - helt uden fotos. Men det er fordi det også er en logbog for mig selv. Tilgengæld kan jeg bedst selv lide at besøge blogge med holdning, og gerne indlæg med mange smukke billeder og en god historie. En af mine favoritter er Nalle og Nøves blog - hendes sidste indlæg var bare super - fantistiske billeder og en god historie, hvor jeg kom på en tur tilbage i hendes barndom et eller andet sted i Norge - jeg kan ikke forklare hvorfor, men det fungerede bare...
    Op med humøret, du har gjort et fantastisk stykke arbejde med din blog - har faktisk mere en ét spørgsmål til det tekniske.
    Kh Isabelle

    SvarSlet
  4. åh det er jeg altså lidt skuffet over... Jeg synes din blog skulle vinde.

    SvarSlet
  5. Pyt med at du ikke vandt.
    For jeg er sikker på at andre, såvel som jeg selv har fundet hen til din blog- og det er altså endnu bedre :)
    ..altså for mig og de andre. Jeg kan garantere at jeg hugger inspiration fra dig - og er fuldstændigt ligeglad med fremgangsmåder.. Jeg kan alligevel ikke holde en opskrift, jeg bruger dem udelukkende som inspiration :)

    SvarSlet
  6. Hej Stine KA - Tusinde tak - jeg er også selv lidt forvirret over vurderingen, for jeg synes ikke, at der er opskrifter her som er svære at følge for folk der læser madblogs - Jeg har i hvertfald ikke fået nogen tilbagemeldinger på den del - jeg vil holde fast i det med læserne og hvis der er noget du vil vide så spørger du bare, det behøver vi ikke interview til ;O)

    SvarSlet
  7. Tak Eva - det glæder mig - Konkurrencen har helt sikkert givet flere læsere og jeg er glad for al den positive respons jeg har fået

    SvarSlet
  8. Hej Isabelle - Tak for de rosende ord - jeg synes også selv at det er vigtigt at der er balance mellem tekst og billeder - Personligt holder jeg meget af flotte billeder som inspirerer og er måske ikke så meget til blogs der er meget teksttunge - men det er en smagssag. Hvis der er andre spørgsmål så skriv endelig eller vi kan tage den på emailen. Jeg vil straks ind og google den blog du skriver om og du må gerne sende link til din, hvis man må kigge med.

    SvarSlet
  9. 1000 Tak Tante Gul - jeg er heller ikke helt fri for at være, havde dog bare håbet på at være mellem de tre første.

    SvarSlet
  10. Hej HelleQ - Mange tak for din opmuntring - og ja hvis man går bare lidt op i mad har man ikke brug for eksakte fremgangsmåder, men jeg synes faktisk at det meste her på siden er rimeligt enkelt uden specielle teknikker

    SvarSlet
  11. Ej for ærgerligt, Lise.

    Nå, men op på hesten igen. Vi er her stadig, og synes, at du har den bedste mad-blog!

    SvarSlet
  12. Tusinde tak Michael - det varmer jeg trøster mig også ved alle de mange stemmer jeg fik - og ser det som et udtryk for, at mange gerne vil have inspiration til at leve sundere, lettere - og med en bedre energifordeling.

    SvarSlet