tirsdag den 22. marts 2011

Om Google og salat



I bloggens kontroltårn kan man finde en masse statistik og info. Blandt andet kan jeg se, hvad folk har søgt på for at lande her. Det kan til tider vaere ret underholdende. Senest har jeg fået en del hits paa ¨Kan man spise for meget salat?¨  Mit svar må vaere, at jeg personligt ikke har lyst til at lade det komme an på en prøve - men jeg tror man finder sin egen naturlige graense, hvor man bliver traet af salat, inden man får spist for meget. Men hvis du skal have så meget, så er det nok en idé at putte dressing på - hermed min nemme og lette dressing, som kan varieres i det uendelige:

2 spsk graesk yoghurt 0,2%, 1/2 tsk dijon sennep (maengde efter smag), 1 spsk citronsaft, 1 tsk olivenolie, 2 spsk vand og urtesalt - kan tilsaettes hvidløg, karry eller krydderurter efter smag og behag. Denne portion er nok til at stor skål salat til flere personer eller kan opbevares i køleskab til flere enkelte portioner.

En anden søgte paa ¨banan i pesto i stedet for pinjekerner?¨ - det tror jeg nu også, jeg springer over ;O) 

6 kommentarer:

  1. Hej Lise :)

    Hehe. Jeg kender det godt. Jeg tjekker også altid trafikkilderne. Det er altså nogle sjove i mellem. Jeg har en, der hedder ' opskrift kartellet', Kartellet er en restaurant ?!?

    God idé til dressing. Den vil jeg prøve.

    De bedste hilsner fra
    Anita
    Liv og Mad

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Har du en mail, man må kontakte dig på?

    SvarSlet
  4. Haha Miss A - du har muligvis hemmelige opskrifter i aermet - Saa hemmelige at du ikke en gang selv kender dem. Jeg faar ofte en med ¨aftensmad for 100 kalorier¨ - der er nok ogsaa nogle der bliver lidt skuffede ;O)

    Hej Kia - Ja da - jeg kan kontaktes paa lisemtc@bluewin.ch

    SvarSlet
  5. Anita - indlaegget er kun fjernet fordi det var dobbelt - nu ser det jo ud som du har skrevet noget slemt ;O)

    SvarSlet
  6. Hej Lise :)

    Nårh, men jeg er da glad for, at du lige nævner, at det blot var fordi kommentaren var sendt to gange.

    De bedste hilsner fra
    Anita
    Liv og Mad

    SvarSlet